Klearly: Pushen app & herstellen foutieve push

Om Klearly zo goed mogelijk te kunnen laten draaien moet er soms een push uitgevoerd worden van de Rapid Core App. Het is belangrijk daarbij de juiste stappen te volgen. Mocht het toch fout gaan staat hieronder een stappenplan om dit op te lossen

Voor het updaten van de app ga je naar https://secureretail.whatspos.com/admin/#/welcome, log je in en volg je de standaard stappen. 
 
Is dit toch fout gegaan en is het niet meer mogelijk om te pinnen? Dan zijn waarschijnlijk de verkeerde variabele doorgezet. Je kunt dan de volgende stappen nemen om dit op te lossen:
  • Verwijder de Rapid Core app van de terminal in de Secureretail omgeving
  • Zet de terminal naar de dummy merchant in de Secureretail omgeving
  • Zoek het SN op van de terminal en ga naar https://www.admin.lemonpayapp.com/
  • Log in en zoek op de klantnaam
  • Vul het serienummer in, kies voor Secureretail en push (de terminal zal zich nu automatisch opnieuw opstarten óf neemt de push mee als deze opgestart wordt)
  • Controleer in de Secureretail omgevind of de juiste app op de terminal staat
  • Zet de terminal terug naar de juiste merchant in de Secureretail omgeving