Losse buzzers met het oproepsysteem

Met het Scanfie oproepsysteem kun je gasten via hun eigen mobiele telefoon oproepen wanneer de bestelling klaar is.

Het gastenoproep systeem bestaat uit 3 onderdelen:

  1. Het buzzer overzicht
  2. Een buzzer aanmaken
  3. Buzzer status en gebruiker alarmeren

Buzzer overzicht

Vanuit de backoffice kun je de gastenoproep functie benaderen door naar het "Buzzers" scherm te gaan in het menu.

In dit scherm zie je een overzicht van alle actieve buzzers en de status hiervan.

Buzzer aanmaken

Om een nieuwe buzzer uit te geven, klik je op de knop "Buzzer uitgeven". 

Let op, als je meer buzzers activeert dan het aantal wat je afneemt qua licentie, zijn hier mogelijk extra kosten aan verbonden. Je ontvangt hiervan een melding voordat je de nieuwe buzzer aanmaakt.

 

Na het klikken van de Buzzer uitgeven knop verschijnt een nieuw scherm. Hier kun je een naam opgeven als referentie, zodat je later nog weet welke buzzer je moet activeren. Ook kun je hier een telefoonnummer invoeren en het type melding kiezen. Ook is er een tab met de QR-code van deze buzzer.

De gast / klant heeft meerdere opties om de buzzer te gebruiken (zie de onderliggende pagina's).

Status van de buzzers

Alle buzzers komen in het overzicht terecht en tonen ondermeer de status, naam en wachttijd van een buzzer.



Een buzzer bestaat uit de volgende onderdelen:

 

 

Indien de buzzer gekoppeld is aan een bestelling, staat bij de naam van de buzzer het bestelling nummer.

Na het activeren van de buzzer, begint deze alarm knop te knipperen.

 


Toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op via support@scanfie.nl.