Het gasten oproepsysteem kan zowel los, als met de bestellingen worden gebruikt.
Om een bestelling automatisch te voorzien van een buzzer moeten de volgende stappen worden doorlopen. Gasten krijgen dan na het plaatsen van een bestelling automatisch een buzzer, zodat ze opgeroepen kunnen worden om de bestelling zelf af te halen. Herhaal onderstaande stappen voor elk gebied waarvoor je dit wilt inzetten.
1. Instellingen van het gebied
Navigeer in de backoffice naar Gebieden en ga naar het gebied waarvoor de buzzers aan een bestelling moeten worden gekoppeld. Klik op Opties en daarna op Instellingen om de instellingen voor dit gebied te wijzigen.
2. Zet het gebied op Self-service modus
Scroll eventueel iets naar beneden en zet de optie "Self-service" aan.
Laat "Automatische toewijziging buzzer uitschakelen" uit staan, zodat er automatisch een buzzer wordt gekoppeld aan een bestelling.
Je kunt er voor kiezen om SMS berichten en spraakberichten wel of niet te gebruiken als mogelijke melding. Let op: voor beide meldingstypen zijn verbruikskosten van toepassing.
Ook kun je de "Standaard type melding" kiezen, dit is het meldingstype dat standaard geselecteerd wordt en is daarna nog aan te passen door de gast op basis van zijn eigen wensen. In de meeste gevallen raden wij aan om standaard SMS te gebruiken. Indien je de standaard type melding leeg laat, en "SMS berichten" is ingeschakeld, is SMS daarom de standaard melding.
Druk vervolgens op Opslaan onderin het scherm. Vanaf nu wordt er bij alle nieuwe bestellingen automatisch een nieuwe buzzer toegekend.
Uitlegvideo voor de combinatie van Self-Order en Self-Service van Scanfie met QR-bestellen, online betalen en gasten oproepfunctie.
Meer informatie over het gebruik van deze functie nadat dit is ingesteld als hierboven, is hier terug te vinden.
Toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op via support@scanfie.nl.