Hoe krijgen we het belletje van de bestellingen uit?

Wanneer een bestelling wordt geplaatst wordt standaard een geluidsignaal gegeven. Lees hier hoe je dit kunt uitschakelen.

Er zijn 2 manieren om het geluidsignaal uit te zetten:

Optie 1: Het geluid van de terminal uitzetten op Sunmi Android kassa.

De bestelling wordt dan nog wel getoond in het menu bestellingen, maar je hoort géén geluidsignaal.

Op de achterkant van de kassa zit een klepje.
Maak deze open.


 

 

Er zitten 3 ronde knopjes, de bovenste is volume zachter, de middelste is volume harder. Zet met het bovenste knopje het volume lager tot deze helemaal uit staat. 

 

 

Wil je het geluid van een keukenscherm helemaal uitschakelen (niet aanbevolen)?
Neem dan contact met Scanfie Support op. 

Optie 2: De zichtbare bereidingsplaats uitvinken in het menu Bestellingen. 

In het menu > Bestellingen zie je in zowel het uitserveerscherm als het keukenscherm onderaan de bereidingsplaatsen (mits ingesteld). 

Door wel of geen vinkjes te zetten kun je het volgende regelen:

  • Niets aangevinkt: Alle bestellingen worden getoond en aangeduid met een geluidsignaal. Ook alle bestelde producten van menukaart secties die niet aan een bereidingsplaats zijn toegewezen zijn zichtbaar. 
  • 1 of meer bereidingsplaatsen aangevinkt: Bestellingen voor bereidingsplaatsen die zijn aangevinkt worden aangegeven met een geluidsignaal en zijn zichtbaar. De bestellingen voor de bereidingsplaatsen die niet zijn aangevinkt en voor alle producten zonder bereidingsplaats worden niet getoond, en je hoort hiervoor géén geluidsignaal.
  • Alle bereidingsplaatsen aangevinkt: Alle bestelde producten die een bereidingsplaats hebben worden getoond en aangegeven met een geluidsignaal. Alle producten zónder bereidingsplaats zijn niet zichtbaar.