Alarm pagina klant

Na het scannen van de QR-Code van een losse buzzer, of het plaatsen van een bestelling met automatische buzzer, komt de gebruiker op de alarm pagina terecht.

Deze zal doorgaans in jullie huisstijl worden opgeleverd, en daarom qua kleuren verschillen van de printscreens op deze pagina.

Klik op "Alarm activeren" om het alarm te activeren en een tril- en geluidssignaal te krijgen, plus een visuele melding op het scherm. Er gaat een klokje draaien op het scherm tijdens het wachten.

Vul je e-mailadres in om tevens een e-mail te ontvangen zodra het alarm wordt geactiveerd en je de bestelling kunt afhalen. Het is ook mogelijk om een SMS of voice oproep te ontvangen indien je je telefoonnummer invult (dit is optioneel aan en uit te zetten in verband met additionele kosten). Ga je even naar het toilet of ben je even niet in de gelegenheid om op het alarm te reageren? Je kunt ook je buzzer delen via messenger of whatsapp met iemand anders, zodat diegene ook een melding zal krijgen!

 

Zodra het alarm geactiveerd wordt, ontvang je een de meldingen zoals je die hebt ingesteld

 

Na het klikken op "Alarm stoppen" ontvangt de bediening een melding dat de bestelling wordt opgehaald.


Toch nog vragen? Neem gerust contact met ons op via support@scanfie.nl.